Måndag

Klockan ringde 06 i morse, träningskläderna låg framme men jag la mig bara åt andra hållet och somnade om. Så trött så det fanns inte en chans. Får ta träningen ikväll istället! 

Väl på jobbet så var det möten. Jag gick igenom marknadsföring och sen beställningar och sen annonser som ska gå i hemmaliv och ekuriren nästa vecka. 
Vi kör en rea nästa helg för att lätta lite på lagret. Kan bli bra. 

Hann iaf med mitt idag och det kändes bra. Efter stängning hade vi möte 1 h och gick igenom planer inför våren och lite annat. 

Kom hem för en stund sen och åt makrill till middag. Kanske inte så roligt men jag älskar makrill 🐟 familjen hade ju redan ätit så varför krångla till det? 

Imorgon kl 10 har vi bolagstämma. Mer om det sen, nu ska jag TRÄÄÄNA. 😅 (null)

(null)
Vill ha bordet och stolarna nuuuuu! ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0