Mammadag

Nu har jag verkligen jobbat hårt för att utnyttja alla föräldradagar innan dem brinner inne. Och jag lyckades! Idag använde jag min sista dag som jag behövde bli av med (när Alicia fyller 4 år får vi bara ha kvar 96 dagar) dock har väl Kim kvar 4 dagar och han är pappaledig imorgon så staten (är det staten?) snor 3 dagar ifrån oss. Skitsamma. 
Nu har vi 96 dagar kvar tills hon fyller 12 år! Ingen brådska :) däremot ska vi lägga upp Junias dagar nu... har 118 kvar och får ta ut dem tills hon fyller 8 år. 
Jaja nog om det! 

Idag hade vi en liiiiten sovmorgon. Uträttade lite saker, köpte semlor o fika, barnen önskade lunch på donken. Glada barn. 
(null)

Sen åkte vi till gammelmormor Eva i Hägersten på en spontanare. Och sicken tur vi hade, precis när vi parkerade kom hon gående på trottoaren från affären. 
Vi gick hem till henne och smaskade i oss semlor (jag drack te😂) och pratade om livet. 
Sen fick tjejerna varsitt födelsedagspaket och med oss hem fick vi nybakta bullar, kakor och skinkbröd. Vilken frukost det blir imorgon! 
Snälla snälla mompen som alltid tänker på oss! 

Vi åkte hem vid 15 tiden, svängde förbi ljusexperten i Tälje och hämtade/lämnade lampor, hämta post hos mina föräldrar (som kommer hem imorn!) o hämtade ut ett paket från bubbleroom från Coop. 

Har beställt 4 klänningar och alla satt faktiskt helt ok👍🏼

På kvällen blev det middag och sen lite chill i soffan innan det var dags för kvällens träning. 

Nu godnatt! 
(null)

(null)


(null)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0