63,5 kg!

Idag korades en vinnare i vår Biggest Loser tävling. Åsa vann, hon har gått ner 9,4 kg sedan 2 januari och hamnade därmed på 
13,2 %  , jag är väldigt imponerad över oss alla, tillsammans har vi gått ner 63,5 kg på dessa veckor! 💪🏼
På andra plats hamnade Kim, han har gått ner 11,2 kg o hamnade på 12,14%. 
Mitt mål var ju att gå ner 10% vilket skulle vara 5,8 kg, men jag snubblade lite på mållinjen o hamnade på en viktnedgång på 5,3 kg så min vikt stannade på 52,4 kg. 
Jag har verkligen slitit sista tiden, tränat två gånger om dagen, ställt klockan på 06 för att hinna med en träning innan dagislämning o jobb o tränat igen när kidsen somnat på kvällen. 
Jag vet att det absolut inte håller i längden att träna så men det var en jäkla kickstart det här och jag var och är väldigt motiverad! Nu är såklart mitt mål att hålla vikten, ligga runt 53 kg och träna regelbundet 💪🏼

Så heja oss och bra jobbat allihop! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0