4 feb

Dagen började med en lagom sovmorgon för min del. Kim åkte iväg och körde cross och jag fick besök av Cecilia och Junia fick besök av sin dagiskompis Celine. 
Vi spelade "grädd" spelet som flickorna fått i present. Ganska kladdigt men roligt spel, kanske borde spela det på nån förfest? 😂
(null)

(null)

(null)

(null)

Resten av dagen var det fullrulle på barnen, försökte plocka undan från gårdagen men de rev fram annat. 😫
Satt oss ner en sväng och kollade på Melodifestivalen, ingen höjdare. Ska satsa på en mellokväll nu på lördag så kanske man får feeling. 

På eftermiddagen så gick jag ut på en runda. 11 km och det var skönt. Nu är det fasen inte många dagar kvar till "utvägning". Jag är stolt över mig själv, och jag är stolt över alla som lyckats gå ner. Kim har varit otroligt duktig och gått ner 10 kg (sen 2 januari!) när han tränar å äter rätt, OCH det visar sig så är det lättare för mig att hålla fokus på mitt. 
Mitt mål är fortfarande att gå ner 5,7 kg 💪🏼

(null)
Fin PW runda 😊


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0