Mysig helg

I fredags var det idolfinal o när jag kom hem från jobbet var familjen Budai här och maten stod på spisen. 
Fick en jättefin julbukett (varför 😇) tack 😍 
Det var en mysig lugn kväll. 

I lördags jobbade jag, men barnen hade juluppvising i Västergårdshallen med SGSF. Kim, min mamma, Lasse och Åsa var på plats så de hade en liten hejarklack, tråkigt bara att  jag inte kunde vars på plats. 
(null)

Efter jobbet så gjorde vi oss klara och sedan kom mina föräldrar och hämtade upp oss. Vi var bjudna hem till Carina och Per på middag kvällen till ära. 
Supergod mat, mycket skratt och en alldeles lagom kväll. 
Junia sov över men vi andra åkte hem strax efter midnatt. 
Tack för en bra kväll 😍 
(null)

(null)

(null)

I söndags så var det sovmorgon på schemat. Så trött 😴😴 fast jag inte intog alkohol på lördagen så kan man vara helt slut. 
Det blev en hemmadag med tvätt, beställde julklappar, kollade olika boenden till Järvsö. Osv... osv. 

På eftermiddagen när Junia kom hem från farmor så åkte vi tillsammans med mina föräldrar till enhörna för att hälsa på gammelfarmor och önska god jul.
(null)

Vid 17 åkte vi hem, svängde förbi Gabos och köpte med oss pizza hem till middag. 
Sååådär ja. Så var den helgen slut! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0