20 december

Idag är jag hemma med Alicia och när Kim o Junia är klara med sin jobbdag så åker vi mot Järvsö! ❄️ vi har hyrt en toppstuga mitt i Järvsöbacken. På söndag flyttar vi in hos min moster där vi firar julafton. 

Nu ligger jag och Alicia i sängen och kollar på Sunes Jul. Ska strax gå upp och göra oss klara och packa. 

Annars i veckan har vi haft julfrukost och julkappsutdelning på jobbet. Jag har hunnit med ett besök hos cosmetink där jag har gjort refil på mina ögonbryn. Jag är så himla nöjd. Kolla in deras instagram, de är grymma! 
Känner mig som en ny människa med fräscha bryn. 
Så har jag varit hos frissan också, slingor o klippning. 💇🏼‍♀️

Vi har kollat på sista avsnittet av jägarna på Cmore. Bra serie! Rekommenderar den starkt. 

En annan serie som vi kollat klart på är Marcella säsong 2, på Netflix. Fy fasen vad den serien tar, rakt in i hjärtat. Sjukt bra!!! 

Hej så länge! 
(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0