Veckan som gått

Vilken vecka vi har haft! 
Skolstarten för Junia gick galant! Hon verkar trivas riktigt bra 👍🏼
(null)

I onsdagskväll var jag på bio med Mikaela, såg en skräckis som typ var det konstigaste jag sett. 😅😱 
(null)

I fredags blev jag, pappa, Kim å barnen bjudna på middag hos min bror i Nykvarn. Alltid gott, ååå det var så länge sen vi var tillsammns så vi var kvar till 00.30! 
(null)

(null)
Vilka jäkla fina altaner och utekök Jonas har byggt i sommar. 
Och kvällen... vilket ljus... älskar färgerna 🧡

I lördags så jobbade jag och det var faktiskt rörelse i butiken vilket är KUL, åkte hem lite tidigare för att gå på systemet och handla mat och lördagsgodis. 

Medan jag jobbade så hängde Kim å kidsen med familjen Wåhlstedt på Bårsta IP för att kolla på M + O som skulle springa hinderbanan med gladiatorerna. 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

När jag kom hem skjutsade jag Kim till Danne som hade nån sorts grabbkväll för dem som hjälpt till med bubbelbadet. 

Sen kom Junias klasskamrat Celine över för att sova kvar. Vi spelade memory, dem fick bada, sen gjorde vi hamburgare till middag. Så var klockan helt plötsligt 20.00 och godiset åkte fram och det blev The Incredibles på Cmore. 
När filmen var slut somnade Junia i soffan. Celine och Alicia gick ner o lekte på rummet 1 h till innan vi sa godnatt. Då var klockan nästan 23 😅 
(null)

Vi fick en riktig tjejkväll 👍🏼 

(null)
Junia fick en sååån fin rygga att ha som skolväska. Imorgon inviger hon den, tusen tack Wåhlstedts! Mitt i prick 😍


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0