Sommaren 2018

Jag tycker att min sommar startade i april då vi åkte till Barcelona ❤️ 
(null)
Inga ord finns för vad dessa damer betyder för mig. 

(null)
I maj åkte vi en vecka till Kaly. Oliver följde med och barnen (och vi) fick en vecka utöver det vanliga! Å så roligt! 

(null)
Maj - sommaren kom till Sverige! 

(null)
Sista helgen i Maj, då var det Mrs Blixt möhippehelg i Gdansk. Kommer aldrig glömma denna helgalna helg med massor av känslor. Skratt, tårar och DANS! Och flera nya tjejer jag fick lära känna ❤️ 

(null)
Sista maj - Junia tog farväl av Tom Tits fsk och Cecilia tog examen! 🙌🏼

(null)
1 juni så löste jag och Kim in vår julklapp, och åkte till Palma. Hann även fira min 31 årsdag och vår 7e förlovningsdag. 

(null)
Juni fortsatte med tema fest! Lucas tog studenten, Mikaela fyllde 30 och bjöd in till tusen & en natt och Victor fyllde 2 år 🍾❤️💐

(null)
Vi åkte upp till Järvsö en helg för att hälsa på mormor, Hans, min moster Helen och Gunnar. Vi tittade på lokal och kyrka till framtida bröllop 😉😍 

(null)
Midsommar firades först hos Lasse och Åsa och sedan hos Danne och Karro 👌🏼

(null)
Vi går på konsert - Beyoncé and Jay-Z 😍 vi har poolhäng, vi går ut och äter middagar. 

(null)
Sista helgen i juni blir det inflyttningsfest hos MJ och Sam, dagen efter fyller Kalle 2 och det blir kalas i det gröna, vi följer upp med några fotbollshäng för att heja Sverige fram till vinst. Innan semestern drog igång gick jag ut med jobbet. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
 Juli - Augusti , 4 underbara veckor spenderades med vänner och familj på kalymnos. Vi hann även med Rhodos och Pserimos. 

(null)
Idag skolstart för Junia och så avslutas sommaren 2018, men förra veckan hann vi även med läger för Junia och Kims födelsedag. 

Tack för allt! ❤️


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Fint inlägg, vilken sommar det har varit ändå !

Svar: Jaaa en väldigt bra sommar 👌🏼
emeliehellman.blogg.se

2018-08-15 @ 20:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0