Firar-helg! đŸŸđŸ’„

I fredags sĂ„ hĂ€ngde Junia med Jelena Ă„ Kalle hela dagen đŸ™đŸŒ. Alicia gick pĂ„ fsk och vi andra jobbade. 
Efter jobbet sĂ„ bjöd vi in min pappa, Åsa och Lasse pĂ„ middag. Kim kirrade 3-rĂ€tters och vi firade honom lite i förskott. 
Det var en trevlig kvĂ€ll med god mat. Vi avlutade med ett parti Chicago 🃏 

I lördags fyllde Kim 32 och jag o barnen vĂ€ckte honom med frukost pĂ„ sĂ€ngen, sĂ„ng och paket. Sen jobbade jag, men kunde Ă„ka hem en timme tidigare 😊
VĂ€l hemma sĂ„ gjorde jag mig klar, Carina Ă„ Per kom och vi Ă„kte tillsammns till Trosa. Vi tog en drink pĂ„ stadshotellet, sen blev det födelsedagsmiddag pĂ„ mysiga fina fisken. 
Mmm ❀ vid 23 Ă„kte vi hem och Ă„t efterrĂ€tt hemma hos oss med ett glas vin. 

Idag söndag, sĂ„ tog vi en lĂ„Ă„Ă„Ă„Ă„ng sovmorgon. Sen röjde vi lite hĂ€r hemma och pĂ„ kvĂ€llen Ă„kte vi till Heron och gick pĂ„ bio, Hotel transylvanien 3. 

Nu Ă€r det dags att förbereda inför ny jobbvecka. Imorgon och pĂ„ tisdag fĂ„r Junia följa med farfar Lasse och Åsa och vĂ€rma upp i brunnsĂ€ngsskolan, innan allvaret pĂ„ onsdag 😉 Ă„Ă„Ă„ vilken spĂ€nnande vecka vi har framför oss đŸ‘ŠđŸŒ


(null)
Innan frissan gjorde mig till mĂ€nniska igen đŸ‘†đŸŒ

(null)

(null)

(null)

(null)
Sjysst med en fot rĂ€tt i fejan. 
(null)

(null)

(null)


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Vi mĂ„ste ses!!! ❀

Svar: Jaaa mÄste!
emeliehellman.blogg.se

2018-08-12 @ 22:26:56

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0