Veckan efter Barcelona.

Jag var ju dålig hela resan i Barcelona så knaprade liksom alvedon/Ipren och när jag kom hem blev jag såklart ännu sämre (och alkoholförgiftad) skulle jag tänka mig. 
Tisdagen var hemsk. Låg efter så mycket på sömnkontot. 
Tur, tur att jag tagit ledig tisdagen. 
På ons och tors var det jobb, i fredags var jag o kidsen lediga. Vi storstädade hemmet. Barnen hjälpte till och slängde förvånansvärt mycket strunt som de sparat på i sitt rum. 

På kvällen kom Lasse och Åsa över på middag. Kim gjorde svamprisotto, saffransrisotto, ryggbiff, halloumi och pepparsås. Mmmm mmm mmm! 
Ett parti Chicago och sen sängdags. 

I igår lördag var det jobb och första dagen jag kände mig ok efter min megaförkylning.  Har inte tränat på 10 dagar och det KRYPER i kroppen på mig. Vill ut i spåret nuuuu!

Medan jag jobbade hade Junia gymnastik och sen åkte de och hälsade på Jonn o Ida. 
Efter jobbet blev det supermys här hemma. Vi köpte pizza och glass till barnens förtjusning. 
Kollade på film . 
Det var sååå skönt att bara vara en soffpotatis. 
🙏🏼




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0