Påskafton

Började dagen med fröknäcke o avokado. Kan inte tänka mig att leva utan det nu! Äntligen en frukost som både jag o Kim gillar lika mycket! 
Hörrni badhus och börjat äta frukost, något har hänt med mig! 😅
Sen tränade jag o Kim drog ut o sprang. Gjorde oss klara och åkte till Kungsholmen för att plocka upp Carina. Vi blev nämligen bjuda på en dag på Junibacken. De älskar det stället så den påskpresenten blev ju 👌🏼
Vi var där några timmar o hade skoj, sen åkte vi tillbaka hem till Carina å Pelle där det blev drinkar, middagsbuffé som var stor o GOD! Barnen gick gå på äggjakt o vi spelade ett jätteroligt spel (jag var med Pelle å Micke men tyvärr räckte inte det till en seger) 
Vi åkte hem vid 00.30, tack för en grym dag! 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0