Långfredagen

Uppe med tuppen (typ) jag tränade o sen hoppade vi in i bilen o hämtade upp Jelena, Tobbe o Kalle. Mot kokpunkten i Västerås. Spännande, speciellt för mig som inte har satt min fot på ett badhus på ca 20 år 😂 (det kryper i hela kroppen när jag tänker på badhus) men det var väldigt fräscht och fint och framförallt roligt! Ungarna åkte i princip allt och det var bra rutschkanor. Kim satt ju såklart dagens bästa tid. Han kanske skulle kvala in till rutschbane-SM. 😅
Jag å Jelena hade även bokat med relax så vi smet i väg nån timme och käkade, drack cava och bastade mm. Väldigt fint ställe! 
Vid 14 var det dags för att att åka hem, så trötta och nöjda över dagen. (Jag somnade i bilen!) 

På kvällen så blev det grillmiddag (som Tobbe o Kim tog hand om) och det var helt lagom kväll för vi var så trötta hela högen. 
💛💛💛


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0