Blir inte hemma så länge...

En annan väldigt rolig sak är att jag, Junia, Alicia och deras kompis Oliver åker till Kalymnos den 11 maj 😍 
Kim ska jobba såå mycket i maj och vi ville åka och hälsa på mormor och morfar, bli lite ompysslade och jag vill TRÄNA och äta god mat. Och sola. Och bada. Win win. 
Väldigt roligt för kidsen också att Oliver vill följa med! Gud så kul dem kommer ha, och jag är också imponerad att han vill och vågar åka med oss utan familjen, han är ju bara 6 år. 
Ska bli spännande att flyga med tre barn också men vet att dem är väldigt snälla och vaksamma när man är ensam vuxen. 
Min bror och Lucas är också nere samma period som oss men vi åker tyvärr inte samma flyg. 
Jag hittade jättebilliga biljetter och med bra tider med Tui. Tur och retur 1058:- per person. 
Det är som hittat! 

Så nu har vi nedräkning! 👙☀️🍉🏊🏼‍♀️⛱
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0