Active sunday

Klockan ringde 08. Morgonträning i form av styrka. Frukost och sen hämtade jag Karro å Malin vid 10 för att åka till Hagaparken i sthlm. Mötte upp Cecilia som var dagens initiativtagare. Loppet vi sprang var lilla barnets lopp som anordnades av lilla barnets fond. Kändes bra att förena nytta med nöje. 

"Mer än 10 000 nyfödda barn i Sverige, och miljontals i världen, behöver varje år avancerad vård efter födseln för att överleva och inte drabbas av livslånga funktionsnedsättningar. Forskningen kring nyfödda räddar liv och hjälper barn att växa upp till ett så bra liv om möjligt.

Lilla barnets fond är en idéell organisation som har huvudändamål att samla in pengar till medicinsk forskning om sjukdomar hos svårt sjuka nyfödda barn."

Det var iaf en väldigt bra start på dagen, kände oss så pepp, och bättre blev det ju när prins Carl Philip också sprang loppet. Snyggare människa får man leta efter 😍

(null)

(null)

(null)

(null)

Efter loppet åt vi lunch på meno male, charktallrik 👍🏼 till moi! 
(null)

Kom hem till Tälje lite efter kl 14, sen var det dags för visning och efter det åkte barnen hem till faster Malin med sliten Henke medan jag å Kim spelade 9 hål på Järna med Lasse och Åsa. Kallt och jäkligt var det. Men jag skrapade ihop 1 ynka poäng mer än i går så.... keep up... 

När vi skulle hämta kidsen blev vi bjudna på middag. Perfekt. Tack! 
Det blev en sväng på Ica maxi innan vi åkte hem men väl hemma blev det dusch, nattning av barn och äntligen fick man slå sig ner på arslet i soffan och kolla på nyaste Beck. 

Imorgon ny vecka. Och den här veckan mina vänner har jag sett fram emot lääääänge.
Barcelona på fredag. Wooooop woop! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0