Rolig start på veckan 😒

Natten till igår messar Albin mig att han mår dåligt och spytt så där nångång vid 4-tiden var det svårt att komma till ro eftersom Lovisa och Per lämnade Sverige i helgen och inte kunde hoppa in istället för Albin. 

När jag går upp vid 7 försöker jag få ta på Maria men hon svarar inte. 
Gör mig klar, säger åt Kim att han får lämna barnen eftersom jag ska öppna. 
Åker till e-ljus, sen eskilstuna. 
Det regnade exakt lika mycket i Etuna som Tälje. Rolig dag. 
Får tag på Maria vid 9 och hon kan hoppa in på jobbet efter ett utvecklingssamtal på hennes dotter Felicias skola. 
Väldigt skönt att Maria kunde, det är i princip omöjligt att vara i butiken själv nu, det är höst och folk vill ha lampor. Det är vääääldigt stressande. 
Felicia var också med på jobbet igår. 
Sofi och Tage kom förbi efter lunch och "hjälpte till" lite också. 
Så skönt att allt löste sig och det blev en bra försäljningsdag! 

Dock är jag fortfarande förkyld och hade sån huvudvärk igår. 
Kim hade middagen klar när jag kom hem, franskfiskgratäng med potatismos. Länge sedan vi åt det! Efter nattning av barnen tog det inte många minuter så somnade jag också. I soffan i Kims knä, precis efter att jag valt ut en riktigt bra film 😉 typiskt mig att somna ifrån en film jag valt. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0