HelgenđŸŸ

Lördagen började kl10 i blombacka hallen och truppgymnastik för Junia. 

FörĂ€ldrar fick inte vara med sĂ„ jag fick ju inte se hur det gick men frĂ„gade sĂ„klart ledarna nĂ€r jag hĂ€mtade henne och det hade gĂ„tt jĂ€ttebra. Junia Ă€r yngst men hon blir mer peppad av utmaningar och trĂ€nar vĂ€ldigt mycket hemma pĂ„ egen hand. 

Efter gymnastiken Ă„kte vi och hĂ€mtade Matilda för lek hos oss. 

Kim Ă„kte och spelade golf med Lasse, sen kom Jelena o Kalle och tog med sig alla kids och Ă„t lunch pĂ„ donken. 
Jag sjĂ€lv hann inte med för 14.30 skulle jag vara redo och fĂ€rdigpackad inför en bubblande kvĂ€ll med Sarah Ă„ Mary (fick det i födelsedagspresent) 
Sam skjutsade oss till Sarah. 
VĂ€l framme fick jag ett glas bubbel och en present. 
Vi hade champagne o mousserande provning. Och lite tilltugg i form av oliver, parmesan, prociutto och kapris 😋

Sedan fick vi skjuts av Sarahs granne till Nalen dĂ€r Jacque fixade drinkar o bubbel. 
Middagen blev pĂ„ Boqueria, helskönt stĂ€lle,  man fick bra feeling. Vi Ă„t tapas och drack cava sangria (bland det godaste jag druckit!) 
Efter maten styrde vi mot Nalen igen och nya drinkar innan vi gick in i stora festlokalen dĂ€r det var fried rice party. Jacque fixade đŸ™ŒđŸŒ
Hela Sthlms unga asiater hade samlats till detta party och det var faktiskt annorlunda och kul! 

Tog taxi hem och la oss alla tre i Sarahs sĂ€ng och satt pĂ„ en skrĂ€ckfilm men jag o Mary somnade efter 5 min och dĂ„ vĂ„gade inte Sarah kolla klart 😂

Sov gott och vaknade vid 10.30. Åt frukost, snackade skit, garvade Ă„t gĂ„rdagen och kollade pĂ„ film. 
Kim kom och hĂ€mtade oss vid lunch. 
 
Tack för en rolig kvĂ€ll bĂ€sta MJ o Sarah! ❀

Dagen idag har varit lugn. Junia har varit hemma hos sin kompis Celine. Jag har röjt hĂ€r hemma, vi har planerat New York och Ă„t sushi till middag. 😍

Imorgon jobb och fsk igen. 

Tack och godnatt. 


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0