Hej mitt i veckan

Annars då? Vad har hänt i veckan? Jo jobb såklart, haft hyrbil i två dagar, hyundaien har fått ny framruta. 🚙


Jag har lunchat med Kim på Styret (börjar bli vår grej) 
Har pysslat med annonser och gjort allt klart och förberett på jobbet eftersom jag har semester nästa vecka! 
Jag har spelat 9 hål på kallfors. Gick inge vidare. 15 poäng. 

Nu idag på eftermiddagen var det gympa för Alicia som jag hann gå på. Hon tycker det är superkul. 
Kim förberedde middag, och det blev entrecote med sötpotatis. 

Mina sena kvällsaktiviteter:
Kollat på Rederiet (kultserien, jag o mamma satt klistrade framför tvn varje torsdag kl 20!) heja SVT play och öppna arkivet 👍🏼
Samtidigt har jag fördjupat mig om Bali, på fredag har jag (vi) redovisning 😉
Jag har inte hunnit tänka så mycket på NY. Vi har planerat lite, men inte allt. Nu orkar jag inte planera mer. Tar det som det kommer.

Godnatt 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0