Ny vecka

O den har startat bra! Igår var en hektisk dag på jobbet men hann med det mesta, var lite på min vakt när jag skulle banka pengar efter helgen. Det var länge sedan jag hade en sån bunt. Märker för varje år som går hur kontanterna minskar. Helst skulle jag vilja slippa kontanthantering i butiken. Skulle kännas bättre på något sätt. 


På kvällen var vi bjudna hem till Jonn o Sandra på middag. Det var första gången vi såg deras nya hus. Väldigt fint och fräscht. Heltheten blir väldigt bra när allt kommer på plats... speciellt belysningen 😉 ska ta hem några förslag åt dem. 
Vi åt en jättegod middag o kladdkakemuffins till efterrätt 😋

Junia lyssnade på om bebisen ville ut... tydligen inte. På torsdag är hon 1 vecka "försenad". 


Kim blev även tillfrågad om att bli gudfar/fadder och det tackade han såklart ja till. Ska bli så spännande att få höra Kim läsa en dikt eller kanske en sång på namngivelsen. (Jonns önskan) 😅😉



Idag började dagen tidigt, hade mycket att gå igenom. Åkte till Narva o E-ljus. 
Senare tog jag med mig mina två vapendragare med mig till Birger Jarlsgatan i sthlm för att gå på väskjakt. Vi började med en flaska bubbel och sedan gick vi igenom Chanel, Louis Vuitton, Nathalie Schuterman och Gucci. 

Tyvärr var det väntelista på Chanels boy bag (var även slut i NYC när vi var där)
Den här var inte riktigt jag, jag är en guld-tjej. Men den var väldigt fin!
En riktig Emelie väska, men för liten för vad jag egentligen var ute efter.
Så det blev denna från Gucci! GG Marmont i svart sammet.

Jag är SÅ nöjd över mitt val. (Såklart att mitt hjärta slår för en boy bag men jag måste verkligen ha rätt modell där, tänker inte nöja mig och köpa någon modell som finns inne i butiken o inte lever upp till drömmen) 

Tack Cecilia å Becky för hjälpen. Skulle ha varit totalt förvirrad utan er 😉

Vi avslutade eftermiddagen med en bit mat på Paolo Robertos ställe Pano Fresco högst upp på Åhléns City. (Tack Sarah) 
Deras charkbricka var 2die4. 

Kim kom och hämtade oss i Östertälje o sen åkte vi till farfar för han hade kidsen. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0