Jul juuul jul

Va kul! 

Veckan har bestått av jobb. Julen har kommit till oss!  Tidiga mornar och sena kvällar. 
Men jag har ju min stöttepelare  - Kim. Lagar middag varje sen kväll 😌 igår så kom Cecilia å Becca över på "kalas" kväll. Cecilia fyllde 31. 
Idag har jag och Kim varit lediga, barnen också. Sovmorgon - såklart!
Sen var det liksom dags att ta tag i saker. Stänga poolen, ta in alla utemöbler, jag har skurat och tvättat alla klädslar 2 ggr om. 
Barnen har hängt med mormor några timmar medan vi gjorde det mesta och jag hann fixa naglarna på stan. 
När jag hämtat dem åkte vi till frissan och klippte topparna. Skönt! 
Sen var det dags för middag hos familjen Budai i Gubbängen. 
Väldigt gott och trevligt, sen joinade Malin och födelsedagsbarnet Henke oss och än är vi kvar! 
Fullspäckad och BRA dag! 
Imorgon JOBB sen FEeeeeeeeeeezt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0