Hemma igen

Som sagt gick flygresan bra och vi var tillbaka i Tälje vid 11.30. Åkte direkt till Lasse och Åsa för att hämta tjejerna. 

Två superglada skuttande tjejer som kramades massor ❤️❤️❤️ å vad vi saknat er! 
Allt har gått så bra så. Hade inte förväntat mig något annat heller. 
Vi fick fika, de hade minsann bakat daimkaka till oss. 
Pratade om vad de hade hittat på medan vi var borta. De pratade för de mesta om sina nutella mackor de får hemma hos farfar ;) haha lyckan i det👍🏼

Sen åkte vi hem och packade upp. Till kvällen gjorde jag skagenröra (fast med kräftstjärtar) Kim kirrade potatisgratäng, kött och pepparsås. Amarone vin. 
 SKÖNT att vara hemma igen. Tända ljus, mys. Vi kollade när Junia hade uppvisning. Sen valde hon en film som vi såg allesammans. 
Hade dock väääldigt svårt för att somna, kl 04 tror jag att jag lyckades. 
Jetlaggad 😴


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0