Helgen

Igår fredag så slutade jag vid 15, åkte och hämtade kidsen o sen väntade vi in Kim som var på ingående från Arlanda. 


På kvällen kom Tobbe, Jelena å Kalle.
När Cecilia slutat jobbet anslöt sig hon också och vi käkade middag och bara va. 
Inga måsten. Idol i bakgrunden en riktig slapp kväll. 

Lördag: 
Idag har jag jobbat. Junia har gått på gymnastik med Cecilia, Junia tycker fortfarande att det är det roligaste som finns! 
När jag kom hem från jobbet så var det bara att vända i dörren, samla ihop familjen, åka och plocka upp mina föräldrar sen vidare till Nykvarn och Tildes och Ninas födelsedagsmiddag. Fullt hus var det där. Mormor-Eva och Hans. Ninas mamma å pappa, samt syskon p respektive o kusiner. 
Blev bjudna på mycket gott! 
Vid 22 tackade vi för oss och åkte hem, Junia ville så gärna sova hos mormor o morfar så hon hängde med dem hem. 


Imorgon ska vi på bio hela familjen. Det är barnens biodag vilket betyder väldigt bra priser! Vi ska se ballerinan och uppfinnaren.  


Och varför 11 oktober blev en väldig betydelsefull dag var för att Sandras o Jonns dotter Ida, valde att komma ut då ❤️ 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0