Godkväll.

Min morgon började kl 07. Åkte till Ica och handlade rosabandetbullar (tydligen inte den enda som tänkte i dom banorna på jobbet) 

Sen iväg till elektroskandia för att leta efter en speciell dimmer men varken jag eller säljaren hittade rätt trots att vi hade elko på andra sidan luren. 
Efter 30 min gav jag upp och åkte till Ekonomiljus för att hämta lampor. 
Raka vägen till jobbet. Fullt upp, beställningar av utskicket som går ut i oktober. Mail att svara på, beställningar till veckan och så de vanliga. Kunder. 
Annelie på belid kom och vi gick igenom allt, så innnan kl 14 kom Lovisa till jobbet och vi överraskade henne med ett HURRA, present och BULLAR! 
Sen var det fullrulle till jag begav mig hemåt, hämtade barnen från fsk sen direkt till gymnastiken med Alicia 😅😅😅 sladdade in på parkeringen 2 min innan start. 
När vi kom hem blev vi serverade middag av Kim. 
Barnen gjorde sig klara för sängen men innan läggdags så spelade vi två parti Svarte Petter. Jag kan inte hålla mig för skratt när jag spelar det med barnen. Det är sååå uppenbart hur de höjer upp svarte Petter-kortet när man ska dra ett kort av dem. Och så när barnen råkar få svarte Petter så blir de så fnittriga. Eller Alicia blir upprörd och blir så besviken och säger att jag inte blandat. Hahha.. sen blir hon såååå nöjd när hon blir av med kortet. 

Nu är det kockarnas kamp på tv 🤓 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0