Snööö

Gårdagen bestod mesta dels av jobb (förutom när jag fick nya bryn då) kom hem rätt skaplig tid 18.30 🙌🏼 

Kim hade gjort egna hamburgare (vilken surprise) lite sådär olearys style när det var match å allt. 
Jag var så fruktansvärt nervös och fick gå iväg flera ggr under matchen, kunde inte titta.. 😂 men Sverige klarade det tillslut 🇸🇪

Vet ni vad jag gjorde ikväll? Satt upp all julbelysning... utomhus. Höll på i flera timmar. (Känns det som) så närmare bestämt sitter slingor med 1000 lampor på baksidan och på balkongen över entrén 2 st granrisgirlanger med 160 lampor. 
Men jag är inte riktigt klar än... jag vill ha en flaggstångsslinga också. 💡💡💡💡 kändes ju helt rätt att sätta upp när snön låg som en litet täcke på marken. 

Annars så lagade jag middag och det blev en mysig tisdagskväll med massa ljus 😉

I år ska nog byta ut några ljusstakar och stjärnor här hemma. Längtar 😊


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0