Sjukstuga

Vi fortsätter med det här hemma. Jag har varit hemma med Alicia o Junia idag. Junia är pigg nu o får gå på fsk imorgon. Hon klättrar på väggarna när ingen orkar hålla hennes tempo. Alicia har fortfarande feber o blir hemma. Säkert veckan ut. 

Jag själv ska masa mig till jobbet imorn. Det känns faktiskt helt ok, min hosta har lagt sig. Nu är jag "bara" täppt och ont i huvudet (bihålorna) 
Ja så det har ju inte hänt så mycket idag. Junia ville baka kladdkaka men vi saknade ägg så vi gjorde chokladbollar istället. 


Jag avslutade dagen med ett varmt bubbelbad med tända ljus, inpackning i håret o ett avsnitt av american horror story. Försökte svettas bort förkylningen. 

Känns i alla fall bättre! 

Godnatt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0