Torsdag

Vaknade 08.30. (Svensk tid alltså 07.30) väldigt konstigt för jag blev väckt vid 05 av en galen tupp som ville gala stup i kvarten. Trodde jag skulle sova läääänge... 


Aja vi gick upp iaf och det blev frukost ute. Jag som inte äter frukost njöt av ett glas nypressad apelsinjuice. 
Sedan fick jag med mig Jelena på ett träningspass upp till kyrkan. 
Är ju ett måste! 😊😉

Vi gick strandvägen hem. 👍🏼


När vi kom hem var det chill. Lyssnade på musik, planerade veckorna. 
Delade på en flaska mousserande med mamma å pappa. 
Innan lunch hann jag, Jelena o kidsen gå till poolen på kantouni. 
Sen bjöd mamma på cesarsallad och vi spelade backgammon, just nu står det 2-2 i matcher. 

På eftermiddagen gick vi och handlade lite smått o gott, sen åkte jag och pappa till Massouri för att förbeställa lite saker inför kommande vecka. 
Mötte sedan upp de övriga och vi gick ut och åt middag på il posto. 
Vi delade på några rätter. Bästa av allt att få lite av varje. 

Nu är det dags att sova! 
Godnatt 😴



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0