Tisdag

Nu börjar jag bli lite stressad inför allt som händer. Malin fyller 30 nästa helg och då ska vi ha våra 80's outfits klara. 

Sen måste jag köpa allt jag ska ha med mig till Grekland till min egen 30 års fest, och det måste göras nästa vecka. (Hur jag nu ska få med mig allt?!)
Barnen och jag behöver nya blåa klänningar. Helst i kornblå men jag hittar inga, speciellt inga till kidsen... vill inte ha marinblått 😒
Victor har 1 års kalas direkt när vi kommer hem från Kaly - och så ett till 30-års party. Vill hitta något något speciellt. 
Ojojoj! 
Måste göra en lista snarast! 

Imorse kändes det vårigt men det kom snö och hagel om vartannat. 

Nu ska jag ladda upp inför ESC semi 1😄😄😄


Kommentarer
Postat av: Henke

Schysst jacka

Svar: 😘✌🏼️
emeliehellman.blogg.se

2017-05-09 @ 21:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0