Solig söndag

Vaknade och mådde mycket bättre än förtjänat. I alla fall Kim 😂

Jag har inte känt mig bakis alls, vi har tom spelat golf, gick 9 hål på Järna tillsammans med Tobbe och Jelle. (Och Kalle) 
Så frusteranande och roligt på samma gång. Ser fram emot att ta grönt kort 17-18 juni ⛳️🏌 

Vi har käkat hamburgare igen hemma hos familjen lindström. 
Mmm mmm mmm... 
sen var det dags för hästlekis för Junia så hon, Kim, Alicia o Jonn åkte till stallet. 
Jag åkte till Malin och Henke för att förena nytta med nöje (prata om gårdagen och vad som egentligen hände 😂😅 och träna) 



Alicia har varit hängig idag och fått jobbig hosta så hon får vara hemma från fsk tills vi åker på onsdag. Vill inte att hon ska bli sämre nu... 

imorgon är det jobb för min del sen är det dags att börja packa! 🇬🇷
Kan inte förstå att det snart är dags, det kommer att bli en resa jag kommer att tänka tillbaka på och minnas resten av mitt liv. Jag o mamma har planerat det mesta och jag hoppas att alla kommer få en oförglömlig vecka på Kaly. 
Snaaaaart åker viiiiiiii! 🎉🎉🎉


Kommentarer
Postat av: Mirre - Sweetwords

Vi har också haft en solig härlig söndag. Så mysigt att ni ska ut och resa, =D härligt, något att minnas som du skriver

2017-05-21 @ 22:59:48
URL: http://sweetwords.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0