Onsdag

Exakt precis NU slog jag mig ner i soffan efter en heldag! 

Jag jobbade ensam till kl14, det gick bra. När Lovisa kom till jobbet åkte jag och köpte lunch o middag från salladsbaren. 
Ville äta middag på jobbet innan stängning så jag kunde ge mig ut och springa direkt när jag kom hem. 
Familjen hade redan ätit efter Junias gympa så ikväll fick det bli så. 
Imorgon är vi äntligen lediga, såklart blir det fix inför Kalymnos. Har inte så många lediga dagar kvar nu... 
På eftermiddagen ska junia till tandläkaren också...så jaaa... dagen kommer nog gå undan. 
Jag har beställt taxfree, yeeey. 
Jag beställde allt jag kände att jag ville ha. Solcreme, dag & nattcreme, serum, deo, 2 st hudloition allt från biotherm 💙 
Har man hittat sitt märke så har man, jag är fast. 
Hår/kropps olja från the body shop, varsin godisbox till ungarna och en parfym. Det är min 30års resa och är det något jag är svag för så är det skönhetsgrejer. Så varsågod Emelie. Tack! 

Något mer? Nä lite té ska få lugna ner min kropp och kanske en film... jag o kidsen är ju ändå ledig imorgon och det betyder sovmorgon! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0