Morsning

Här ligger jag kvar i sängen och drar mig. Hela familjen är lediga idag. Så det blev sovmorgon. Junia gick som vanligt upp först och satt sig i vardagsrummet och kollade på Netflix. Då fick man nån extra timmes sömn. 


Igår var det jobb som vanligt, Junia hade gymnastik med Cecilia, Sarah och Victor kom förbi en snabbis för att hämta lite saker.
Sen joggade jag och Cecilia Ica maxi - rundan. Gick lite när det blev för jobbigt men 8 km blev det totalt. (Dock tog batteriet slut på min mobil) 
När jag kom hem var Jelena o Kalle här och bytte bilstol med oss. 

Till middag blev det mozzarella/tomat/basilika med parmaskinka. Lätt o gott! 

Avslutade kvällen med en dokumentär om varför vithajar attackerar.

Tillbaka till idag så är dagen fullspäckad. Kim ska opereras och jag o barnen ska skjutsa Nina till Arlanda. Hon ska åka ner till mina föräldrar. 
På hemvägen ska vi stanna till hos gammelmormor Eva för att äta middag. Kim kommer inte kunna äta på några dagar så det passar ju bra att vi kunde äta hos henne. 

Jaja, full fart mot helgen och final av ESC. Kan inte förstå att det är ett helt år sedan jag och Cecilia satt på Del Mar på Kaly och hejade på Frans. Och jag kan verkligen inte förstå att det är TVÅ år sedan vi var hemma hos Lasse och Åsa med vänner och fick se Måns ta hem hela skiten! 

Vi hörs! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0