Måndag

Jag fattar inte hur dagarna kan gå så fort.... hjäääälp. Första veckan brukar alltid gå mycket långsammare än andra... imorgon kommer Per och Carina, och på onsdag kommer resten av sällskapet. Förutom Cecilia då för hon kommer på fredag. 

Så nu kommer ju dagarna bara rassla till. Ska iaf göra mitt bästa att stanna upp och ta in allt! 

Idag så hade vi en lugn förmiddag. Jag tog sovmorgon till 09.30 och det var väldigt skönt. 
Jag, Jelena, Kalle och Junia gick till poolen. 
Skönt att sära lite på Junia och Alicia. Det blir lätt tjafs om allt möjligt. 
Vi hade iaf en toppendag. Bad, spelade spel, åt glass och lunch. Pita gyros 😋
Sen kom Alicia o pappa och tog ett dopp. 

På eftermiddagen och kvällen så handlade vi mat, jag sprang (tror jag ska hålla mig till morgonträningen) = sjukt jobbigt. 

Till middag gjorde mamma o pappa pepparbiffar med koktpotatis, pepparsås, gurka och lingonsylt. 👍🏼👍🏼👍🏼

Tack för idag! 

Kan inte poolen bli fylld nu?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0