Lördag

Vaknade upp med gråa/mörka moln på himlen så vi passade på att köra träningen innan regnet kom. Det var väntat med regn idag, men kanske inte SÅ mycket regn. 

Det blixtrade och åskade så det dånade emellan bergen. Verkligen högt! 
Jag och pappa passade på att åka och uträtta några ärenden till "firar-veckan", beställde snittblommor till dukningen, försökte få tag i grekiska småflaggor men lyckades inte. Letade upp en butik som har kvar jordgubbar (säsongen är typ över här) 
Sen åkte vi och handlade lunch på supermarket som blev tapas🙌🏼

Var så frusen när jag kom hem pga av regnet. Så byxor och fleece åkte på. Mysigt 😉
Efter lunchen åkte vi iväg igen för att handla  lite kläder till Kalle, sen så hoppade jag av och pratade med en av restaurangfolket hur vi ska lägga upp en av kvällarna som vi ska äta där. (Jag tänker inte säga för mycket för jag vet att ni läser) 

Resten av eftermiddagen / kvällen satt jag och skrev ut scheman och tipspromenad. 
Nästan klar... 
Jelena stod för kvällens middag som blev lasagne 😋 

Avslutade kvällen med ett parti memory med barnen. Sen läggdags. 
Jag o Jelena satt uppe i sängen och spelade tavli och Uno i nån timme. 🎲


Igår grillade pappa souvlaki
Matvraket Kalle o pappa 😎

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0