Mitt i veckan - mitt i livet

Igår såg vi klart serien innan vi dör. Nu känns det lite tomt, hoppas såklart på en säsong 2. Den var riktigt bra! 


Alicia sov inte alls bra natten som var, utan hostade och snörvlade. Så en liten sjukling fick följa med mig till jobbet. Hon har ingen feber och är inte hängig heller, men vill ha henne hemma imorgon också så kanske hon är okej till helgen. 


Efter jobbet åkte vi och hämtade Junia. Sedan åkte vi hem till farfar och Åsa tills det var dags för gymnastik för Junia kl 17. 

Cecilia och Åsa gick med Junia, jag och Alicia åkte hem, plockade undan och började med barnens mat. 
När Kim, Cecilia och Junia kommit hem så gick jag och Cecilia ut på en 6 km PW (hallå bara 30 dagar kvar till Malta 😉) sen blev det köttfärssås och spagetti till middag. 

Tack o hej! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0