Hemma

Igår kväll kl 19 landade vi på svensk mark efter tre helt fantastiska veckor! 

Hemresan gick bra, vi gick upp 03.45 i söndags morse, tog taxi till flygplatsen vid 04.45. Var framme 05.00. 
Allt flöt på bra, inte alls mycket folk så det var inte lång väntan. 
Flygningen till Doha gick på 6 timmar. Alicia sov några timmar, jag slumrade till kanske 1 h. Tittade på filmer. 
Väl framme i Doha hade vi ca 4 timmar innan flyget till Arlanda gick. 
Vi käkade lunch, tittade i affärer, barnen lekte på lekplatsen, spelade kort. 
Timmarna gick fort! 
Resan till Arlanda gick också bra, Alicia sov igen, Junia höll sig vaken hela dagen. 
Hon somnade som en utslagen hjälte i bilen hem. Pelle kom och hämtade oss, tack! 

När vi kom hem strax efter 21 somnade vi hela familjen på en gång. 
Vi vaknade 06 helt utvilade! 

Jag skulle egentligen vara ledig mån och tis för jag visste inte om jag skulle orka efter en långflygning men kände mig mer än redo att dra iväg vid 08! 
Lämnade barnen som var super taggade att gå till fsk. 
Vid 16 gav jag upp och åkte hem till Kim o barnen som fixat (tidig) middag. Nu ligger jag och barnen nerbäddade och somnar nog vilken sekund som helst. 

Sååå trött! 

Är så tacksam att vi fått uppleva detta tillsammans, känner mig fulltankad på energi och nya idéer. 
Och det bästa av allt, nästa vecka fram till sommarsemestern ska jag ta ut 1-2 mammadagar i veckan. Vilket betyder att jag bara jobbar 3-4 dagars veckor fram till 20 juli 🙌🏼 måste beta av dessa dagar nu innan de försvinner när Alicia fyller 4 år!

Ser fram emot en rolig vår/sommar! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0