Hej då Kata Noi

Sista kvällen här. Vi har haft det fantastisk och bott som lyxlirare. Nästan. 

Underbart läge precis vid stranden. 
För en vecka sedan överraskade Cecilia och Becca oss på stranden, precis vid vårat hotell. 
Jag blev helt stum. 
Helt otroligt! Att de åkte hit och inte sa något! 
Våra dagar har varvats med massage, poolhäng, gymnastik, solnedgångar, luncher på on the rocks och goda middagar. Allesammans 11 pers. Så trevligt!
 
För några kvällar sedan åkte vi till patong och bowlade. (Tobbe vann första, jag andra) 
Middag på wine connection. 

Igår så surfade vi på surf house i Kata. Var bra nervös innan för det ser ut att göra så ont när man faller, och både Cecilia och Kim har åkt tidigare. Och visste ju typ att Tobbe och Becca skulle klara det bättre än jag, men det gick faktiskt bra! Såklart att jag vurpade 100 ggr men fick iaf in snitsen. 
Vi bestämde oss för att ställa klockan och köra 90 min morse. 
Sagt och gjort. 
Körde idag med och jag säger bara en sak, man är inte 20 längre. Jag har sån träningsvärk och ont överallt. Mest i käkarna för man är så fruktansvärt koncentrerad och så gör man ett faceplant och får lavemang samtidigt och kan inte sluta skratta. 
Nä det var sååå kul! 

Vi sa hej då till Lasse, Åsa , Becca och Cilla ikväll. Fy det kommer kännas så tomt nu när vi varit så många. 

Men tror vi kommer ha världsbäst på The Slate som vi flyttar till imorgon. Har hört mycket bra om det hotellet. Håller tummarna! 

Vi hörs! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0