Fredag

Idag jobbade jag till kl15, svängde förbi ljusexperten i Tälje och lämnade några lampor innan jag hämtade barnen från fsk. 

Alla var ute, de hade grillat korv till mellis och solen sken. När jag kom in genom grinden skrek Junia: 
-MAMMA, Guuuuuud vad snygg du är! 
Fick en bra fredagsfeeling där och då 😉
Kan ha varit mina nya Nike-pjuck som jag fick av Carina som gjorde mig extra piffig, vad vet jag 😊

Barnen fick ta ett bad när vi kom hem, jag satt på några tvättar så jag har de rätta  rena underkläder till imorgon. 
Kim kom hem vid 18.30 efter crosskörning med Jonn. 
Hela familjen la sig i sängen efter middagen och alla är supertrötta, men ett avsnitt av innan vi dör ska hinnas med. 
Mikaela tipsade mig (vi har samma smak när det kommer till serier) 
Började kolla igår och jag o Kim hade svårt att slita oss. Gillar du Bron, gåsmamman, springfloden - se innan vi dör på SVTplay! 👍

Just nu flyter livet på och det är GÖTT! 
Imorgon kl 11 ska Junia på kalas hos Oscar, sen är det ridning och sleepover hos farfar och Åsa. Världens bästa lördag typ. 
Hon och Alicia har längtat hela veckan! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0