Fin vecka

Skriv inläggstext 

Det börjar närma sig helg! Och denna helg är väldigt speciell. Sarah och Daniel bjuder in till 30 års fest och middag på Nalen i sthlm på lördag. Jag är så taggad!!! 

Farfar Lasse och Åsa ska ha barnen. 
Jag har bestämt klädsel och fixat naglarna. 
Är redo! 

Tidigare i veckan hann jag även luncha med Mary. 😍 vi åt mezetallrik 👍🏼

Idag var jag mammaledig 🙌🏼 hade egentligen bestämt playdate hemma hos Elin, Elsa och Ida tillsammans med Mikaela o kidsen men precis innan vi ska bege oss till nykvarn så kom magsjukan och hälsade på hos dem så det blev inställt. 
Tur i oturen må jag säga, tänk om vi hade åkt dit! 
Så Mikaela, Tuva och Lovis kom hit istället. 
Hade en jättemysig dag. Vi åt tapas till lunch och delade på en flaska prosecco. Så lyxigt! Hade massor att ta igen så de var här säkert i 7 timmar haha... 

När Kim kom hem från jobbet lagade han en stor god lasagne med färsk pasta! Mmm god matlåda jag får imorgon 😊 

Nu blir det serier framför tvn. Är helt slut efter att ha städat barnens rum efter många timmars lek idag! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0