En riktigt bra lördag!

Dagen började med sovmorgon (till 08) 😉

Sen drog Kim iväg och körde cross med Jonn o co. Jag och barnen tog det lugnt, de badade. 
Så åkte vi till Lasse och Åsa. Lämnade av Alicia och så åkte jag, Åsa och Junia till Heron för att gå på bio. 
Vi såg skönheten & odjuret. Riktigt bra och jag är mäkta imponerad att Junia satt 2h 15 min och var intresserad. 
Lite läskiga scener ibland, men jag tycker definitivt en 5 åring kan se filmen! 

Efter bion åkte vi hem och gjorde oss ordning för gå på hästlekis som är på lördagar (som Junia fått i julklapp av Jonn och Sandra) Så Jonn kom och hämtade henne och var med henne på ridskolan. Sandra är ledare för gruppen. 

Så kul för Junia! 

Bestämde med Sarah och Jelena att vi skulle ses på kvällen och köra en spontanare på stan med käk men Jelena blev dålig så det blev bara jag o Sarah. 

Så hela familjen åkte till sthlm, hämtade upp Sarah och Hampus i Gubbängen och sen åkte vi hem till Carina och Pelle. 
Vi var kvar en stund på ett glas rött, sedan tog jag och Sarah en taxi till Hötorget där vi åt middag på Paul's. 
Jag drack champagne och åt ostron till förrätt. Till varmrätt åt jag en pasta med musslor. 
Vi satt kvar rätt länge, hade mycket att prata om. 


Sen gick vi och mötte upp Cecilia och hennes kompis. Gick vidare till Kasai där Gsson, Oskar mfl höll hus. 
Hade jättekul, sedan gick vi en trappa ner och dansade. 
Vid 02 gav jag upp och tog taxi hem till Carina och Per. 
Somnade på två röda. 
Spontankvällar brukar bli amazing och detta var inget undantag! Hade SÅ kul! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0