Veckan

Veckan har varit lång, påfrestande, jobbig och jag har känt mig låg och tom på energi. 

Jag har inte kunnat sova utan ligger uppe och tänker till halv 3... halv 4 om nätterna. 
Jag har mycket att tänka igenom nu med andra ord. 
Men jag har haft några ljusa stunder också denna vecka! 
I måndagskväll efter sen jobbdag kurade jag ihop mig i tältet och tittade på sista delen av skam. Det var en fin avslutning. 

I tisdags var vi lediga. Cyklade, lekte i lekparken, tittade på film. På kvällen spelade jag golf med mallan, Henke å Tobbe. Ps, från en Persdotter till en annan: kolla malinpersdotter.blogg.se

Jag kom hem dödsent typ 23.30, men kunde såklart inte sova trots friskluft i 3h! 

I onsdags när jag kom hem från jobbet så hade Junia o Alicia blivit hämtade av farmor  från fsk och skulle sova kvar hos dem så jag o Kim passade på att golfa. O ja, det gäller att ligga i nu, Malin, henke, Tobbe å Kalle var också med. 

Trevlig kväll fast jag blev förbannad på bunkern. 
Kollade på en bra film. The accountant.


I torsdags blev barnen lämnade här på morgonen. Dröjde inte länge innan Mikaela, Tuva o Lovis ringde på dörren. 
Det blev lek. Först lunch för tjejerna. Sen fick vi morsor äta lunch. 👌🏼
Sarah o Becca kom förbi och de badade med barnen. Vi trotsade blåsten liksom! 
Sent igår kväll såg jag Lion. Otrolig film som alla borde se. 

Idag har jag jobbat, åkte hem vid 17 för att hinna med Kalles 1års kalas i Enhörna. Jättetrevlig kväll! Det serverades kallskuret av vilt och sallader. Satt fint. 

Tårta, sång och paketöppning. Junia och Alicia fick hjälpa till och öppna samtliga paket 😉

Junia har gjort kort och kuvert till Kalle
Sång
Kolla på honom! Det bästa sätter man på bordet. Och Så glad, har fått äta chokladkaka helt själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0