Överraskningsfest

Ja helgen kom och försvann. Imorgon är jag mammaledig med kidsen, då tar vi igen lite. 

I lördags blev det sovmorgon för mig o barnen. Kim gick upp tidigt för att köra cross. 
Vid 12 var han tillbaka, vi hann bara äta lunch sen drog han o Jonn till ridskolan med Junia. Alicia fick följa med och titta på. 
Då kunde jag uträtta lite saker (hämta lampor 😅) sen hem och gjorde mig klar. Strax efter kl 15 drog jag vidare. 

Jag, Sarah o Carro hade nämligen ett mission och det var att färdigställa familjen Wåhlstedts hem inför Sams 30-surprise-party.  
Vi var ett gäng på 20 pers som samlades för att överraska Sam. 
Det blev väääldigt lyckat, han blev verkligen så överraskad. Det blev en buffé från alla tiders matlagare som var 👌🏼
Så himla kul att träffa folk , Fredrik Henlöv har jag både gått högstadiet och gymnasiet med så det var verkligen kul att snacka med honom. 
Det blev tipspromenad och 5-kamp. Jag, Jonn, Sarah, Fredrik, Tobbe och Mattiece var i samma lag och vann såklart 😉😉😉
Tårta också! 🎂🎂🎂
Sedan dans, beerpong, flipcup osv. Vi röjde från kl 17 till 00 då vi tog vårt pick och pack och dansade på flamman till stängning. 
Det blev efterfest. Sen var det tack och godnatt! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0