Helg đŸŒïžâ€â™€ïžâ˜€ïž

I gĂ„r fredag jobbade jag, hĂ€mtade barnen frĂ„n fsk och sen pĂ„ kvĂ€llen Ă„kte jag och Mikaela till Trosa och Ă„t middag pĂ„ fina fisken. SommarkvĂ€llkĂ€nsla! 

Det var sĂ„ lĂ€ngesedan vi sĂ„gs sĂ„ det var vĂ€lbehövligt! 

Idag gick jag upp 07. Gjorde mig klar och mötte sedan upp Cecilia för att Ă„ka till Kallfors. Dag 1 för vĂ„r grönakortet-helg. 

Sjukt varmt (och ska bli varmare imorgon!) men det Ă€r jag sĂ„ glad över, tĂ€nk om det hade varit svinkallt o regn. 
Aja dagen började iaf att vi fick öva pĂ„ grunderna, grepp, uppstĂ€llning, bollplacering, balans och sikte. 
Sedan lĂ„nga slag och pitch pĂ„ JĂ€rna golf, Ă„kte sedan tillbaka till kallfors dĂ€r vi puttade och hade lite teori med golfetikett. 
BĂ„de jag och Cecilia tycker att dagen var rolig och bra. SĂ„klart kĂ€nner man sig vĂ€ldigt osĂ€ker, alltsĂ„ jag Ă€r inte osĂ€ker och blyg utan osĂ€ker för att jag inte sĂ€tter att trĂ€ffa alla bollar. Man vill ju sĂ„ gĂ€rna hitta rĂ€tt. Men öva öva öva sĂ„klart. 
Imorgon kör vi igen kl 09 pĂ„ JĂ€rna. 

NĂ€r jag kom hem sĂ„ kom Kim o barnen i samma veva. Dom hade varit pĂ„ ridskolan. 

Resten av dagen: Kim har fixat med poolen och jag har varit pĂ„ plantagen och köpt nya vĂ€xter sĂ„ nu har jag planterat om 9 krukor runt poolen. FruktansvĂ€rt trĂ„kigt och DYRT!  


Men BĂ€sta sommarvĂ€dret, Tobbe och Kalle kom pĂ„ besök, sen Sarah o Victor och sĂ„ nu pĂ„ kvĂ€llskvisten kom Mary, Sam o barnen över och bjöd pĂ„ glass! De Ă„ker till USA tidigt tidigt pĂ„ mĂ„ndag sĂ„ vi sa trevlig resa och fick krama hejdĂ„. 
Barnen lekte ute till kl22! Och Spencer tog ett ofrivilligt dopp đŸ˜±đŸ˜š

Nu Ă€r jag sĂ„Ă„Ă„ trött. 



Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0