Hej!

Kan börja med att säga att när fest-veckan drog igång fanns det noll tid över för bloggen. Vi hade ett strikt schema att gå efter 😉😂 men såklart har jag sparat schemat så jag kommer ihåg vad vi gjorde så jag kan skriva ner det här. 

Det kommer! Ska bara hitta tiden. 

I torsdags när vi kom hem var sömnbristen stor och stressen la sig så jag låg helt utmattad. Man är ju inte 20 år längre och orkar vara uppe till 04-05 varje natt. 

I igår fredag jobbade jag, hämtade barnen vid 16 och sedan åkte vi till Gubbängen för att gå på victors 1 års kalas. Fullt hus kan man lugnt säga. Massa god mat typ mira-mar stuk så det hade jag verkligen längtat efter! Bra roddat som vanligt! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0