Ledig lång-helg

Igår var jag ledig så vår helg blir lång 👌🏼

Det blev en rejäl sovmorgon, Alicia staplade upp vid 10.30. Vi åt frukost, gjorde oss klara. 
Åkte till plantagen och köpte blommor, sedan ut till enhörna till min farmor och farfar för att lämna en sommarblomma och önska en trevlig sommar. 🌻
Vi satt ute och pratade i det fina vädret. 

När vi åkte hem släppte Kim av mig hos frisören. 
Så nu är jag fixad i håret till semestern. Handlade även på mig silvershampo/balsam o inpackning. 
Ruinerad mötte jag upp familjen på mq och köpte present till Anton (kims lillebror) 

Efter det åkte vi ut till garaget för Kim behövde fixa lite inför dagens tävling. 

Sen var det bara raka spåret hem till Lasse och Åsa där Anton hade födelsedagsmiddag. 
Som vanligt var allt supergott 👍🏼



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0