Fullt upp

Den här veckan har bara inneburit jobb för mig. Det är jag och Lovisa som har jobbat för alla andra har semester. Såklart att det är trist att komma hem sent och jobba 6 dagars men det gör inget för på söndag åker vi ❤️ 


I tisdags blev barnen hämtade från dagis av Malin och Henke och de hade en heldag på Skansen med amerikanarna och farmor å Pelle. Allsång också. 
De sov över hos Malin å Henke och det hade gått så bra så. 

Jag och Kim passade på att köpa godis, kolla klart på suits säsong 5 😢 saknar det redan. 

I onsdags så var barnen lediga och hängde med samma liga som tisdagen och åkte till taxinge för att fika. Sedan blev det minigolf och slutligen middag hos Carina å Per i sthlm. 
De hade verkligen sååå roligt och busade hela kvällen. 
Jag själv kom hem från jobbet vid 19, mötte upp Mary, Cecilia, Becca och Jelena på mira mar och åt middag, drack rosé och så delade vi på en hubbly bubbly. Hade massor att prata om! Mary har varit i USA i 3 veckor så det var mycket att ta igen där. 
Kim o barnen hämtade mig när de var klara i sthlm. 


Idag så var det sista dagen för barnen på förskolan. De köpte med sig bigpacks med glass, strutar, strössel, choklad o kolasås som de bjöd sina kompisar och fröknar på. 


Sedan blev de hämtade av farfar och Åsa. Ikväll är det nämligen en efterlängtad kväll, de ska sova i tält på tomten. 
Junia och Alicia har pratat om det så länge! (Får se nu då om de vågar sova där ute, såklart sover Lasse och Åsa också med) 
Förstå vilken rolig vecka kidsen har haft, är superduper happy över familj o vänner tar sig tid och vill! 

Ja, när jag kom hem från jobbet så kan jag väl säga att Kim gjorde rätt för sig ang gårdagen med nyckeln. 
Amarone, tapas, rökta räkor och rabarber paj till efterrätt. Allt ute i paviljongen och en film på det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0