Fredag

Så...nu har jag bara en liten arbetsdag kvar (10-14) imorgon sen 5 veckors semester med familjen 👩🏼👱🏼‍♀️👧🏼👱🏼

Hade dock önskat att jag kunnat klaffa in Nicole och Calle bättre. Hade varit så roligt att vara med på allt roligt som hänt denna vecka med hela familjen. Men Junia och Alicia har iaf fått möjlighet att få lära känna och fått en fin relation med dom o det är en high five på den! 

Idag har jag jobbat, fick besök kl 17 av Junia, Alicia , Lasse och Åsa som varit på parken zoo i etuna hela dagen. Vilken surprise! Tyckte jag såg ett syne först för jag trodde ju aldrig att de skulle dyka upp en fredagseftermiddag. 
Jag fick brev och present 💌🎁
Junia berättade att det gick så bra att sova i tältet. 

Efter jobbet åkte jag in en snabbis till nykvarn för att byta lite grejer med Nina. Fick också min försenade 30 års present. 

Så fin! Vasen Äng från Klong ❤️ tusen tack! 

När jag kom hem var Lasse och Åsa här hemma och vi åt middag och hade en trevlig kväll. Spelade lite kort och nu är det dags för att sova. 

Godnatt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0