Att leva ihop med en virrig man

Imorse när jag skulle till jobbet hittade inte jag min bilnyckel. Kim hade haft min bil kvällen innan så jag ringde honom x-antal gånger för att höra vad han hade lagt nyckeln. Men inget svar. Såklart att man inte kan svara i telefonen när man är på golfbanan. 

Efter att jag har ringt Henke o Tobbe utan resultat så får Malin tag på Calle (som också spelade) som ber Kim ringa mig. 
Och mycket riktigt har Kim mina nycklar på sig. 
Jag får ringa Åsa och be henne komma och hämta mig. Åka till mina föräldrar för att leta extranyckel. Köra hem mig och sen kom jag äntligen in i min bil! 
Imorse hade jag både Ekonomiljus och Ljusexperten Tälje att besöka innna mitt eget jobb så jag kom till eskilstuna 12.30! 😱 snacka om underbar morgon. 

Nu är Kim skyldig mig big time! 😉


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0