Vår lediga fredag 👏🏼

Idag var det planeringsdag på fsk så barnen och jag var lediga. 

Som vanligt blev det sovmorgon, låååång tid vid frukostbordet. Bada bubbelbad, smörja kroppen, föna håret och välja kläder. 

Sen blev det lunch och så hann vi inte med så mycket mer förrän Sarah och Budda kom. Jag och Sarah åkte och hämtade Junias tårta på roffes konditori (gör grymma tårtor och till ett mycket vettigt pris!) 

Sen parkerade vi hos Mary och vi tre gick Maxi-rundan på 8 km. 
När vi var klara skjutsade jag ner Kim och Budda till lilla styrbjörn där Jonn, Danne och Tobbe väntade. Grabbkväll tydligen. 

Jag åkte snabbt förbi ljusexperten i Tälje och hämtade en lampa sen vidare hemåt. 

Hemma hos oss blev det också middag, jag, Sarah o Jelena åt en prosciuttosallad med fetaost och oliver. Barnen och bebisarna fick annat 😉

Sedan dukade vi av och gjorde klart allt till Junias fest. Ballonger, dukning, godispåsar mm. 

Sen somnade alla barnen och vi kunde spela ett parti skip-bo i lugn och ro 😍

Nu ska jag slänga mig i sängen, imorn blir det jobb! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0