Tisdag

Usch ingen bra dag. Jag blir ledsen när andra är ledsna. Såklart man blir påverkad när man vet att någon som är mig nära går igenom svåra saker. 

Men min jobbdag gick iaf undan, hämtade kidsen. 
När vi kom hem packade vi ihop julgranen. Ses igen 23e december. 

När Kim kom hem från jobbet drog jag ut med Mary. 
Nu jäklar 💪🏼
Väl hemma blev det två omeletter med tomat och lök. Inte så roligt kanske men jag orkade inte laga något, Kim o barnen åt pestofylld kyckling och eftersom jag inte äter det så fick det bli så. Det blev ju i alla fall vegetariskt för min del 😉

Nu har vi slagit in födelsedagstjejens paket och jag ska ta en dusch innan sängen. Jag är SÅ trött. 



Samma runda ikväll... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0