Sista kvällen som 4åring

Imorgon fyller vår stora dotter 5 år. Jag har ett barn som är 5 år. Kan jag kalla mig rutinerad morsa nu? Nä inte än.. men nästan. 

Det är en förväntansfull tjej som ligger en trappa ner, hon har önskat att vi kommer in hela familjen när hon sover och sjunger "lottas födelsedagssång" och att vi har paket, flagga, ljus och varm oboy och Nutellamacka. Hon ska få äta i sin säng och vi andra runt bordet. Det var det viktigaste av allt. 

Hon har även handlad vaniljglass, våffelstrutar och strössel som hon bjuder på imorgon på fsk. 
Jag slutar tidigt från jobbet och då åker vi hela familjen till MOS för att gå på bio och kanske... kanske får Junia välja vad hon vill på Disney store. 
Tror det kommer bli en 👌🏼dag. 


Junia 5 månader ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0