Rolig dag!

Tjejerna blev hämtade tidigt från fsk av Cecilia. De åkte först hem till hennes föräldrar och käkade mellis sen åkte de till månskensrinken och åkte skridskor (de fick ju skridskor av Cecilia i julklapp, så detta var ju perfekt!) 


Jag själv hade jobbdag o när jag kom hem så låg alla 3 utslagna i soffan. Tror det var lite jobbigt att åka skridskor. 


När Kim kommit hem från badmintonträningen med Jonn gick jag och Cecilia ut på en PW på 6 km. Det är fortfarande väldigt tråkigt att gå i detta slask men med en vän blir ju allt mycket roligare. 

När vi kom hem åt vi fisksoppa och spelade skip-bo. (Det var ju för bra att Malin o Henke glömde spelet här 😜)



Just det, vår diskmaskin har pajat och det här med att diska för hand för 4 pers är inte kul. En ny kommer hemkörd nästa vecka. 
Det var ju optimalt att den gick sönder precis innan Junias fest 😩 

Jaaa... annars har det väl inte hänt så mycket. Huset är rent och fräscht och jag är glad att jag inte behöver lägga nån som helst energi på städningen imorgon på vår lediga dag. Vi har inte så mycket inplanerat men det behövs, jag jobbar lördag och sen är det FEST som gäller! 

Jihoo! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0