Lördag och söndag

Lördagen var jobbdag för mig.

Vid 17 tiden kom Henke och Malin över på häng, middag - högrevshamburgare med alla dess tillbehör. 
Slapp umgängeskväll skulle jag vilja kalla den. Vi spelade spel (vad gör man annars?!) 
Pratade om livet. Jag har sagt det förr och säger det igen, fatta att jag fick en svägerska som Malin. Vi är nästan exakt lika gamla, heter Persdotter i andranamn och värderar ganska lika här i livet. Vad är oddsen på det?! 😍
Henke din stekare, dig fick jag på köpet. Bra deal. 
För någon vecka sen läste jag dopkortet de gav till Alicia när hon döptes. Malin är ju gudmor men även Henrik hade skrivit några rader (och då var deras förhållande ganska så nytt, iaf för mig) och det han skrev redan då träffade mig rakt i hjärtat. Du är bra Henrik. 
Ibland känner jag att jag är dålig på att berätta för alla hur jag känner och hur mycket jag uppskattar er, ska bli bättre på det! 


Idag hade vi iaf en lååååång sovmorgon. Gjorde oss klara, vid 14 var det kalas hemma hos Tuva och Lovis som fyllt 4 respektive 1år tidigare i veckan. 
Det bjöd på mycket gott och alla tjejer hade klätt sig som Elsa (utom Junia som skulle vara rapunsel) men den klänningen åkte av när Marcus och Martinus spelades på tvn. 
Det blev presentöppning, fiskdamm och dans. 
Tack för idag! ❤️

Nu håller jag på att städa bort julen, längtar efter en händelserik vecka! 




Kommentarer
Postat av: Mikaela

Tack igen för idag 💕

Svar: 😘😘😘
emeliehellman.blogg.se

2017-01-08 @ 20:43:31
Postat av: Henke

Det står inte mycket på min lista, men som jag brukar säga till Malin när vi pratar om anledningar till att gifta sig: Få kalla Malin fru, bjuda alla betydelsefulla människor på en jävla fest, Alicia som guddotter.

Svar: Bra lista 🔝
emeliehellman.blogg.se

2017-01-08 @ 22:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0